domingo, junio 26, 2005

M'encantes!!


"Tantes coses per dir-te... tant difícil començar...
M'encanta com olores, encara que sé que només és el desodorant que utilitzes...
M'encanta recolzar el cap sobre el teu ombro i sentir-me protegida...
M'encanta observar com dorms, sentir com respires i imaginar què pots estar somiant...
M'encanta enroscar-me entre els teus braços quan tinc fred...
M'encanta sentir que tot queda enrera quan els teus llabis rocen els meus...
M'encanta veure't perfecte; et pentinis com et pentinis, vesteixis com vesteixis...
M'encanta com sempre busques la paraula perfecta per fer-me sentir bé...
M'encanta la manera en que sempre que et necessito busques la meva mà, i sempre la trobes...
M'encanta com somrius...
M'encanten les pessigolles que sento al veure el teu nom quan el mòbil sona...
M'encanta quan em dons un petó després d'una discussió que ambdós sabem que ha sigut estúpida...
M'encanta la manera en que em dons un petó quan et dic que t'estimo...
M'encanta que em donis petons, sigui com sigui...
M'encanta que posis cares a les fotos, perquè creus que no sortiràs bé...
M'encanta que et possis nerviós quan parles d'alguna cosa que no controles (que no sol passar)...
M'encanta aquell somriure que fas quan trobes que un comentari és maco...
M'encanta com em fas confiar amb mi mateixa només donant-me una abraçada...
M'encanta sentir que al caure'm una llàgrima estàs allà recollint-la...
M'encanta que em rodegis amb els teus braços quan ploro...
M'encanta que vulguis canviar el món quan em veus plorar...
M'encanta sentir-te dir que m'enyores...
M'encanta que m'enyoris i jo enyorar-te...
Una vegada a la meva vida, sense importar qui ets per al món, t'has convertit en TOT per mi. Quan et miro als ulls, veig en el fons de la teva ànima; dic un milió de coses sense sentit, i és llavors quan sé que la meva vida està inevitablement lligada als batecs de teu cor. T'estimo per un milió de raons, raons que no es poden descriure aquí perquè no estan a la meva ment, sinó al meu cor. Un sentiment que només puc interpretar quan tu estàs al meu cantó. "

Per tu... T'estimo!

6 Comments:

At junio 27, 2005, Anonymous Anónimo said...

KITA BICHO!

malo malo amor malo

coses irracionals sux.

fora, kita bicho, go out, you are out, what's the fuck, buy, sell!!

Ala, DISFRUTA!!! :)

 
At junio 27, 2005, Anonymous Anónimo said...

Jo com a que faig espejo. Com no te feliciti x senyals de fum ja me diràs XDDD
Felicitats ;)
I que cumplas muchos mássssss XD
B7s & S@lu2.

 
At junio 27, 2005, Blogger Just a girl... said...

QuiqueeE!!
D'on has tret la meva web??? M'ha fet molta ilusió veure el post! ^_^ No m'ho esperava per res del món! Enu, ara que ho sé, ja nirem parlant per aquí! Petonsss!! I molts records a la Miriam, a veure quan us passeu per Palafrugell!!
I referent al destinatari del post... no sé ben bé si és conscient! Però espero que ho sigui d'aquí poc!
Petons!!
Byes gent!
Laia.

 
At junio 28, 2005, Anonymous Anónimo said...

Uala que bo akí tots us coneixeu i jo no pillo res xDDDD
S@lu2.

 
At junio 29, 2005, Blogger Just a girl... said...

Joseppp!!
Es el meu oncleE!! Es de bcn, i casi nu ens veiem, x aixo em va fer tanta ilusio veure k sa enterat d la meva web i ha llegit algo!! :)
Petons
xao!
Laia.

 
At febrero 16, 2013, Anonymous Anónimo said...

El domini sembla tenir una bona quantitat de visitants. Com aconseguir trànsit a ella? Ofereix una única volta agradable de les coses. Suposo que alguna cosa real o substancial a parlar és d'allò més important.

 

Publicar un comentario

<< Home


Free Web Site Counter