sábado, abril 09, 2005

Saludanduuu!!

Hello penyaaaaa!!
K talsss? ^_^ eisss gent, hi ha molts d vosaltres que deixeu comentaris xo si no firmeu al final del comentari no se ki souuuu!! i aixo em sap greuuu! :_(
Enu, només dir-vos que la gent que nu em conegueu, m'agradaria que m'agreguesiu al msn o que em donesiu la vostra adreça o el que sigui, perquè nuse... m'agrada coneixer a la gent que li agrada el que escric... nu?¿
Pos això!!
Eis, estic en procés d'escriure una altra historia, però una mica especial. En cuant la tingui acabada la publicaré!!
Adéu genttt!!
us stimuu! :) ^_^
Byesssssssssss

LiGgLy

1 Comments:

At abril 10, 2005, Anonymous Anónimo said...

nes again xDDD
jo no firmo però crec que de la forma que escric ja sé sap ke soc sempre el mateix... xDDD
has pensat en fer-te el blog com a pàgina web? com actualitzes sovint podries fer-la en php. te seria més pràctic ;)
ja mirare la nova historia kuan la postegis :)
s@lu2 maca.

 

Publicar un comentario

<< Home


Free Web Site Counter