domingo, mayo 29, 2005

Hello!!

Bones gentttt!!
Eis, nu tinc gaire temps, xk em paso la majoria d'hores estudian, xo me tret un plis x deixar ben clar que els escrits d'aquesta pagina NO REFLEXEN LA MEVA REALITAT!!
Jo sempre he cregut que la màgia d'un escriptor és aprendre a introduirse dins dels sntiments d'altres persones. I això es el que jo faig. Intento arribar a interpretar com pot sentir-se una persona amb diferents problemes: bulimia, anorexia, ansies de suicidi.. etc.
Nose, crec que és una bona activitat de empatia. Jo la faig mitjançant l'escriptura i per tant intento que vosaltres la feu amb la lectura.
Bueno, ara us deixo, que he de tornar a les mates. Petons!!
Adéu petits!!!
byeeeessss!!!!!!

LiGgLy

1 Comments:

At mayo 31, 2005, Anonymous Anónimo said...

Nes.
Ok ok... però a mi ja m'ho vas dir XD
S@lu2

 

Publicar un comentario

<< Home


Free Web Site Counter