miércoles, abril 06, 2005

Estimada amiga


Estimada E****,
No saps com em va cohibir la teva carta. Em queien les llàgrimes mentre passava els meus ulls d’un cantó a l’altre del full llegint paraula rera paraula. Un pes enorme va caure sobre mi a l’instant que vaig obrir aquell sobre, i jo ni tan sols m’ho temia. Què es diu en aquests casos? “Estic al teu cantó, em tens pel que vulguis, si necessites quelcom truca’m, que jo estaré aquí”, però no, tot això em sona superflu.
Imagina’t en un camp de flors. Els ulls tancats, notes el sol sobre la cara, com t’escalfa? Somrius. Et sents plena. Estires els braços i sents com si ocupessis tot el camp. Poc a poc alces el cos i observes el teu voltant. Tot està en silenci, t’encanta. Sents els ocells com canten? T'ajups, i toques l'aigua del llac en calma que tens al davant... notes l'aigua, tan viva com tu... No et sembla maco el món?

Ara estàs estirada al llit, tens al cantó en B***. Té un braç agafant-te; està plàcidament dormit. L’observes i ets feliç. El sol il·lumina suaument l’habitació entrant per les escletxes de la persiana. Tanques els ulls i penses en el que tens. Fes-ho ara!! No te’n adones?
Ell t’estima, jo i totes les teves amigues també ho fem, la teva família moriria per tu!! Com pots no veure-ho? Com s’arriba al punt de no valorar res de res? Sé que potser no és el millor moment; i no puc prometre’t que tot s’arreglarà!! Però si que puc dir-te que així tampoc es soluciona res... que és ser covard, no enfrontar-se als problemes, i crear-ne un de nou: el fet de que la gent que realment t’estima et perdi... Ens faries això? Pensa-ho bé. Ja no és només per tu, també és per nosaltres. T’estimem...
Sé que potser aquesta carta no serveix per res, sé que potser les paraules siguin efímeres, durin un segon i després es perdin en la immensitat del món, però si realment m’estimes, i t’importo... no oblidaràs el que ara et dic, amb el cor a la mà i llàgrimes als ulls. Reina, no siguis tonta... el suïcidi no és la solució... troba’n una altra...
Petons,

Laia

9 Comments:

At abril 07, 2005, Anonymous Anónimo said...

Merci wapissima..
Ets un sol.. de veritat que mai oblidare tot el que dius.. i lluitaré pel que realment vui, pk pugui tornar a ser la d'abans.. encara que tot el k m envolta sigui diferent..
ttm mltissim!
muaks preciosaç!
merci per tot..

 
At abril 07, 2005, Blogger Just a girl... said...

T'estimu reina, i faré el que sigui possible per ajudar-te en tot el que pugui!
muaks... tstimu! ^_^

 
At abril 08, 2005, Anonymous Anónimo said...

nes again de again XD
perdó, el tema no és x riure. estic totalment d'acord amb liggly. per molt mal ke vagin les coses, per molt mal k et puguis sentir... sempre hi ha un motiu x seguir lluitant, i este motiu es la gent k esta en tu, i tu mateixa...
per molt malament k pinti una tronada no sha dafrontar ni en por ni x la via ràpida...
aixi k em despedeixo dient "If You Try Your Best & Never Give Up On Your Wishes... You Always Have A Reason To Be Happy!"
adeuuuu ;)

 
At abril 08, 2005, Anonymous Anónimo said...

Wenasss! Ola laia makaa! la ester ma rekomanat la web..ta mol be e vex ke sou de les amigues de sempre :_( memocionat lleginto tot yo tame timu mol la ester..ja fa temps ke la kunek es mol maka i agradable tu tame segu laia hehe mm magrades mol mol pixima :D hehehee dew besituus!

 
At abril 09, 2005, Anonymous Anónimo said...

ei xD em sembla k tas confos jejeje, jo soc l'ester k t va recomanar la web i akest escrit em sembla mlt k no va pas per mi xD pero bueno, ma agradat veure k =ment et preocupes per mi ^^
ja k i soc, dire algunes coses sobre aquest tema.
Laia, digali a la teva amiga que miri el seu voltant pk segur k hi ha gent k la voldrà ajudar, i k no es rendeixi mai.

 
At abril 09, 2005, Anonymous Anónimo said...

¿?
jo no entenc res XDDDDDD
kuanta penya va x akí? XD
és broma és broma, salu2.

 
At abril 09, 2005, Anonymous Anónimo said...

Weno io no te coneixo mol be xo magradat mol akest blog... li deus un sopa a est-ter x averseu currat tan x vilaweb
jajaja
weno enorabona uapa!!

 
At abril 09, 2005, Blogger Just a girl... said...

Genttttt soc la Liggly!!! K pasaaa? xk sou axi??? deixeu noms o emails nuuu? magrada saber a ki li agraden els meus escritssss >_< sino... xk els escric???
Gent, merxi xls comentaris, vosaltres em feu felis.
PD: la carta no va a cap ester XDDD don a surtit aixo??? :O XDDD enu genttt byessss! tunetssss!! i si algu em vol coneixer, agregueumeeeee k sta el meu mail a l'inici de la paginaaaa! Us stimuu!! ^_^

 
At abril 10, 2005, Anonymous Anónimo said...

ester te fa de publicista pel vilaweb xDDDDDDDDDDD
ja no fa falta ke surtis al google ;)
xDDDDDDD
s@lu2 maca ;)

 

Publicar un comentario

<< Home


Free Web Site Counter