jueves, julio 21, 2005

Una qüestió!! :D

Us donc una qüestió per considerar, un problema per resoldre. Li van preguntar a una persona quan anava a demanar per un treball. Gràcies a la seva resposta, li van donar la feina. Aquí va:

Estàs conduïnt un cotxe i a fora plou terriblement. Quan pares en un semàfor, veus a tres persones esperant l'autobus sota la pluja. La primera és una avia, fràgil, que sembla, literalment, que estigui apunt de morir-se. El segon és el teu millor amic, que et va salvar la vida i a qui li deus tot! L'última és la persona dels teus somnis, la teva ànima bessona. Bé, tu estàs al teu cotxe sec i calentó; ells s'estàn mullant i gelant de fred (en un dels cassos al fil de la mort) esperant un autobus. Condueixes un cotxe amb dues places. Què fas?

Pots deixar la teva opinió als comentaris!! No hi ha una resposta correcta, però algú va contestar-la d'una manera tant sensata que va sobresortir a els altres aplicants al treball. Què creus que debia contestar?

VAAAA!! A pensar i deixar comentaris!! Quan alguns ja hagueu contestat, us donaré la resposta, i altres respostes que la gent m'ha dit!! ^_^ Tunetssss gent, penseu moooolt!!

LiGgLy

7 Comments:

At julio 22, 2005, Anonymous Anónimo said...

Hola... per a variar XD
Pos jo sudaria de roplegar a qualsevol dels tres... per algo sóc mala persona, que se jodannnnnn! jojojo
I mira que ni me plantejaria fer una escala de valors de quin té prioritat ni tampoc usaria el sistema de si no puc ajudar als 3 millor no ajudar a cap.
Per molt que plogui acabaran pillant l'autobús i per 5 minuts que s'esperin.
S@lu2.
P.D.: Quina entrevista de treball més friki, era entrevista per a taxista? XDDD

 
At julio 25, 2005, Anonymous Anónimo said...

doncs jo el que faria seria...fer dos viatges! :)

 
At julio 25, 2005, Anonymous Anónimo said...

Jajajajajjajajaja jo sóc mol cabron, pero ke el meu amik puji al cotxe i porti la iaia al hospital o a algun lloc maku per a morir... i tu poz... et pires a pata am la xaia cap a casa seva... o teva... depen de com tinguis la habitació, no?

 
At julio 25, 2005, Blogger Just a girl... said...

YeAAAAAAahhhh!! Aki el meu amik pipoooo!! Ets un crackkk! aksta era la resposta més correcttaaaaa!! :D as vist, x un cop a la vida, pensar en el sexe ta donat la resposta! jijiji XDD
FELICITATS PIP! ;)

Laia

 
At julio 25, 2005, Anonymous Anónimo said...

Realment la millor solució és deixar el cotxe a algú ni que sigui el teu millor amic? pos la iaia la ginya i tu te kedes sense cotxe surt més rentable seguir endavant i anar de putes que los cotxes van cars.
S@lu2.

 
At julio 27, 2005, Anonymous Anónimo said...

Olaaa!!! Jo el k faria seria senzill... El meu amic niria al meu costa, la iaia a sobre i la meva anima bessona sota meu (k jo condueixu)... ;);) Si anessim rapid cap algun lloc ningu es donaria compte!! jejejejej
Anna!!!

 
At septiembre 18, 2005, Anonymous Anónimo said...

Ei pos l'usuario anónimo no diu cap tonteria... pq imagina't que et pillen el cotxe...

 

Publicar un comentario

<< Home


Free Web Site Counter